Denizbank 0 Faizli Enerji Tasarrufu Kredisi ile Yalıtım Yaptırın

Denizbank binalarda yalıtım yaptırmak amacıyla kullanılmak üzere 0 Faizli Enerji Tasarrufu Kredisi veriyor. Krediyi kullanarak binalarının izolasyonunu gerçekleştirenler ilk günden kazanmaya başlıyor. Enerji Tasarrufu Kredisi
İZODER teknik danışmanlığı ile kullandırılıyor. Yalıtım yaptırarak enerji tasarrufu sağlayanlar hem kendi bütçelerini hem de çevreyi korumuş oluyorlar.

Son yılların küresel sorunlarından birisi de çevre. Global ısınma, doğal kaynakların aşırı derecede kullanılması, çevre kirliliği, artan enerji tüketimi ve gittikçe azalan yeşil örtü ve orman alanları yerküre için alarm sinyalleri veriyor. Çevreye duyarlı olan ve aynı enerji için yaptıkları harcamaları minimuma indirmek isteyenler için Denizbank avantajlı faiz oranları ile Enerji Tasarrufu Kredisi sunuyor.

Kredi 8 aya kadar % 0 faiz ve ilk 6 ay ödemesiz olarak kullandırılıyor. Binanın çatı, duvar, pencere ve döşeme yalıtımlarının yaptırılması enerji tasarrufu sağlıyor. Enerjiden tasarruf etmek için kullanılabilen Denizbank Enerji Tasarrufu Kredisi su, ses ve yangın yalıtımı için de kullanılabiliyor. Yalıtımı yaptırılmış binaların ömrü uzuyor ve yalıtımlı evler ve işyerleri daha sağlıklı yaşam ortamları sağlıyor. Yalıtım yapılan konutların ve ofislerin değeri artıyor ve daha yüksek fiyatlarla satılabiliyor ya da kiralanabiliyor.

Hayat sigortası primi dışında masraf içermeyen Denizbank kredisi ilk 6 ay ödemesiz olarak 60 aya varan vadelerle kullanılabiliyor. Kefilsiz olarak kullandırılan Denizbank Enerji Tasarrufu Kredisi hakkında ayrıntılı bilgi DenizBank şubelerinden ve 444 0 800 AçıkDeniz Telefon Bankacılığından alınabiliyor.


Denizbank Enerji Tasarrufu Kredisi başvuruları İZODER'in uzman uygulayıcılarına yönlendiriliyor ve yalıtım uygulaması hizmeti yurt çapınd sayıları 1.500’ü aşan uzman İZODER üyesi uygulayıcı firmalar yalıtım hizmeti gerçekleştiriliyor. Sökonusu kredi, İZODER bayilerinden ısı yalıtımı hizmeti satın alarak yalıtım işlemlerini bu firmalara yaptırmayı taahhüt eden kredi müşterileri tarafından kullanılabiliyor.

Hiç yorum yok: