Acil Nakit İhtiyacı İçin Yüzde 0 Faizli Kredi Akbank Şubelerinde

Düşük tutarlı acil nakit ihtiyacınız mı var? Öyleyse bugünlerde Akbank'a uğramalısınız. Akbank Sonbahar kredileri kapsamında düşük tutarlı nakit ihtiyaçları için % 0 faizli kredi veriyor. Kredi 3.000 TL'ye ve 12 ay vadeye kadar kullanılabiliyor. Akbank'tan 0 faizli ihtiyaç kredisi kullananlar 300 TL kredi kullandırım ücreti ödüyorlar. Buna göre 12 taksitle 3.000 TL ihtiyaç kredisi kullananlar ayda 250 TL taksit ödüyorlar. 12 ay vade ve 3.000 TL kredi için oluşan sigorta bedeli ortalama 35 TL civarında oluyor.

3.000 TL üstü tutarlarda kredi ihtiyacı olanlar için de Akbank'ta sayısız kredi seçenekleri var. 3.000 TL'nin üzerindeki kredi tutarlarında 60 aya kadar vade yapılıyor. Normalde 48 aya kadar vade yapılırken 49 - 60 ay arası vadeler sadece bordrolu çalışanlar için geçerli oluyor. Faiz oranları ise şu şekilde gerçekleşiyor: 12 aya kadar vadelerde % 1,03, 13 ay ile 36 ay arası vadelerde % 1,05, 37 ay ile 60 ay arası vadelerde % 1,08. 3.000 TL üzerindeki kredi tutarlarında tüm vadelerde sabit 205 TL kredi kullandırım ücreti uygulanıyor. Akbank ihtiyaç kredisi kampanyaları ile maksimum 75.000 TL’ye kadar kredi kullanılabiliyor.

Akbank ihtiyaç kredisi başvurusu yapmak için nüfus cüzdanı veya sürücü belgesi aslı ve fotokopisi, yakın zamana ait güncel bir su, elektrik, doğalgaz ya da telefon faturası gibi bir fatura veya ikametgah belgesi ve gelir belgesi (maaş bordrosu) isteniyor. Maaş ödemelerini Akbank aracılığıyla alan maaş müşterilerinden gelir belgesi talep edilmiyor.

Ekim ayı Akbank açısından özellikle uygun koşullarla sunduğu bayram kredileriyle oldukça yoğun geçmişti. Kasım ve Aralık aylarının yaklaşmasıyla bankanın yeni yıl ve yılbaşı kredileri konusunda ne gibi kampanyalara imza atacağı şimdiden merakla bekleniyor. Akbank ihtiyaç kredileri alanında en çok tercih edilen bankalardan biri olma özelliğini yeni yılda da sürdürecek gibi gözüküyor.

1 yorum:

Joyce Hillary dedi ki...

Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka draftımı silmek ve yeni bir işe başlamak için 185.000,00 USD tutarında borçlanma deneyimimi sizlerle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettim ve banka poliçesi yüzünden eşyalarımı aldığımda başladı, bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Böylece çok çaresiz kaldım ve her yönden fon aramaya başladım. Neyse ki benim için, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, dolandırıcılıktan çok etkilendim, ama durumumdan endişe duydum ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi borç verenlerle olan geçmiş tecrübemden dolayı benden gerçekten şüphe duyuyordu. '' Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşıma çok yardımcı oldu ve bugün, bu kredi şirketi sayesinde, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gururlu sahibi, bana geri gülümsedi. Dolayısıyla, kendi işinizi kurmanız veya büyütmeniz gerekiyorsa ya da herhangi bir maddi sıkıntıdan borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz… .. {E-posta:} Elegantloanfirm @ hotmail .com ... kredi için çevrimiçi aldatmaca kurbanı değil. Teşekkür ederim.