İş Bankası Uygun Koşullarla Eğitim Kredisi



İş Bankası, çocukları ilk ve orta dereceli özel okullarda, yüksek öğretim kurumlarında veya yurt dışında öğrenim görmekte olan velilerin nakit ihtiyaçlarına yönelik Eğitim Kredisi kampanyası hazırladı. Çocuklarını bu okullarda okutan her velinin yararlanacağı kampanyada faiz oranlarının, velileri zorlamayacak ölçüde düşük tutulmasına özen gösterildi. Eğitim bedellerine ilişkin olmak kaydıyla nakde ihtiyaç duyan her öğrenci velisi bu kampanyadan yararlanabiliyor.

İş Bankası'nın Eğitim Kredisi kampanyası, öğrenci kayıt belgesi ve / veya okul ücretini gösteren bir belgeyle başvuru yapan, eğitim bedelini ödediğini gösteren bir faturayı ibraz eden her öğrenci velisine açık tutuluyor. Öğrenci velisinin ücretli çalışan, serbest meslek sahibi veya emekli olup olmadığı fark etmiyor; yukarıdaki belgeyi ibraz eden her öğrenci velisi İş Bankası'ndan Eğitim Kredisi kullanabiliyor.

Çocuğunu ilk, orta veya yüksek öğretimde, yurt dışında okutmakta olan İş Bankası müşterileri, aylık % 1.02 faiz oranı ve 100 TL kredi tahsis ücretiyle 12 aya varan vadelerle 50.000 TL'ye kadar Eğitim Kredisi kullanabiliyorlar. Üstelik kredi kullanılabilmesi için eğitim kurumu ile İş Bankası arasında bir anlaşma olması şartı da aranmıyor.

İş Bankası'nın Eğitim Kredisi kampanyasında 10.000 TL ile 50.000 TL arasında olması kaydıyla istenilen her seviyede kredi kullanmak mümkün. Veliler kendi nakit ihtiyaçlarını göz önüne alarak 10.000 TL, 20.000 TL veya 30.000 TL gibi farklı tutarlarda Eğitim Kredisi kullanabiliyorlar. Çekilen Eğitim Kredisi tutarı ne olursa olsun % 1.02'lik faiz oranı değişmiyor. Ayrıca 100 TL tutarındaki kredi tahsis ücreti de tüm kredi dilimleri için aynı miktarda, 100 TL olarak uygulanıyor.

İş Bankası Eğitim Kredisi kampanyasında kullanılabilecek azami kredi tutarı 50.000 TL şeklinde belirleniyor. Azami vade ise 12 ay oluyor.

Kampanyada kefil şartı yok, ama şube yetkilileri gerekli gördükleri takdirde kefil talep edebiliyorlar.

İş Bankası'nın Eğitim Kredisi ile ilgili detaylı bilgiyi İş Bankası şubelerinden ve 0 850 724 0 724 no’lu telefon şubesinden veya İş Bankası internet sitesinden alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: