Yapı Kredi Bankası Eğitim Kredisi Okul Öncesi, İlköğrenim, Lise, Yüksek Öğretim

Yapı Kredi Bankası eğitim kredisi fırsatları sunmaya devam ediyor. Okul öncesi eğitimden yüksek öğrenime kadar tüm eğitim ihtiyaçları için kullanılan kredinin vadesi 36 ay. Uygun faiz oranları, masraf tutarları ve ödeme koşullarıyla sunulan Yapı Kredi Bankası Eğitim Kredisi gerek öğrencilerin kendileri gerekse veliler tarafından kullanılabiliyor. Eğitim Kredisi gerek yurt içi gerekse yurt dışı okul ve eğitim masrafları için alınabiliyor.

Yapı Kredi Eğitim Kredisi ile okul öncesi eğitim, ilköğretim, lise ve yüksek öğrenim / üniversite seviyesinde eğitim gören tüm öğrencilerin eğitim masrafları için nakit çözümler sağlanmış oluyor. Okul harçlarından, kayıt masraflarından diğer tüm harcamalara kadar kullanılabilen kredi için başvuru 18 yaşından büyük olması durumunda öğrencinin kendisi tarafından da yapılabiliyor. Öğrenci velileri, bakmakla yükümlü olan kimseler ve öğrencinin masraflarını karşılayan kişiler tarafından da öğrenci kredisi başvurusu yapılabiliyor.

Yapı Kredi öğrenim ve eğitim kredileri her seviyede öğrenim gören, reşit olsun olmasın tüm öğrencilerin eğitim masrafları için alınabiliyor. Kredinin maksimum vadesi 36 ay yani 3 sene. Kredi cazip faiz oranları ve masraf yapıları ile sunuluyor.


Yapı Kredi Eğitim Kredisi başvurusu Yapı Kredi şubelerinden yapılabildiği gibi Yapı Kredi'nin kredilere özel sitesi olan kredi simdi sitesinden de yapılabiliyor. Siteden başvuru yapmak isteyenler TC Kimlik No'larını, gün ay yıl olarak doğum tarihlerini, cep, ev ve iş telefon numaralarını yazarak ön başvuru yapabiliyorlar. Formu doldurup kendilerine ulaşılabilecek bilgileri onlinr olarak gönderenlerle en kısa zamanda banka tarafından iletişim kuruluyor. Sitede ayrıca ziyaretçilere anında bilgi ve iletişim desteği sağlayan online chat sistemi var.

Hiç yorum yok: